fredag 19 oktober 2012

Ont i hjärtat!

Äntligen fredag, så himla skönt.. 
Ledig helg som avslutas med simtävling i Njurunda, underbart!

Tyvärr så är det inte en sån fantastisk fredag som jag hade hoppats på. 
E ringde till jobbet vid 8 och sa att Albin hade så ont i sin rygg så han grät när han gick..
Klumpen i magen blev större och tankarna började snurra. 
Jag sa att E och Albin skulle komma upp på jobbet så att han kunde få bubbla och få massage, eftersom när vi gjorde det förra gången så slappnade hans muskler av i ryggen och smärtan blev lindrigare!
Så vid 12 kom dom upp för att bubbla, jag frågade då hur dagen hade varit och fick då höra att Albin
hade varit ute med E en stund men fått gått in och lägga sig pga av ryggvärken!! 
MEN HALLÅ...han är 7 år, man SKA INTE HA ONT!!! 
FY och usch, nu inväntar vi provsvaren från doktorn och ska till sjukgymnasten på måndag, man kan ju tro att det är min 84:åriga farmor jag skriver om, men nää tyvärr det är min 7-åriga pojk...
  
Efter bubbelpoolen så blev han mjukare i ryggen och lite piggare, så nu ligger han här hemma och spelar spel, jag vet ju inte hur mycket man ska pucha på heller? 
för gör det ont så är det ju något som är fel!?

Det ska ju vara bus och lek !!!
  

1 kommentar: