torsdag 3 februari 2011

AFROOOOO


Afro dans var det för igår!
Jag kände mig som en stel banan, jag skulle ha hållning som en "stolt slapp apa" sa läraren, jätte lätt eller hur??

I början var allt spänt och konstigt, men efter halva tiden så började jag känna mig som en afrikan som dansade runt en eld, eller var det mer att man inte brydde sig så mycket och lyckades slappna av?
Jag tränade muskler som jag inte visste fanns, rumpan och höfterna gick åt fel håll, så skulle man heller inte ha några strumpor eller skor på sig, så det var mycket nytt(igt) på samma gång!
Den nordiska kroppsrörelsen är ju inte den samma som den afrikanska, men roligt var det!!!!
Det var tur att persiennerna var ner dragna och att det var dempat ljus i träningslokalen!!!
Det blir fler pass på afro dans!!
Idag hoppas jag på en plats på Zumban!!
Först kör jag lite PUMP! Så kvällen kommer att spenderas på Active för att sedan hem och äta gott med mina älsklingar, och för att inte verka vara en riktig tränings freak så tänker jag ta mig lite vin ikväll och fira att bacillerna ÄNTLIGEN har försvunnit från mina barn!!

Hej hå!!....lev ditt liv du har bara ett!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar