måndag 7 februari 2011

Gamla vänner

Ingen mer måndags ångest, numera är det glada måndagar, för det är CARDIOMOVES! Längtar till 18,30!

Något väldigt roligt hände i helgen!
Jag bodde i USA 98-99 och där träffade jag en underbar person och vän som heter Mandy vi umgicks väldigt mycket och gjorde roliga saker
Drack ett antal Oreo MilkshakesSharys( tror det stavas så), efter att jag åkte hem från USA så brevväxlade vi ett tag efter, men sen rann kontakten ut i sanden!
Jag har sökt Mandy på Internet utan resultat, jag har alltid undrat vad min vän gjorde och vart i livet hon var!
När Facebook kom för några år sedan så letade jag henne där också men utan resultat..
Men igår fick jag en vän förfrågan från MandyFacebook , gissa om jag blev överlycklig, efter alla dessa år av sökande är över!!
Nu har jag hur mycket som helst att fråga henne om, jag hoppas att hon kommer att förstå min skrivande engelska =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar