torsdag 17 februari 2011

Pigg? inte jag!

Jag är så trött på kvällarna!
Förstår inte varför???
Jag sover ju på nätterna jobbar på dagarna och tränar på kvällarna!??

Varje kväll när jag lagt barnen så ska jag försöka få lite egen tid med E, men det är samma visa VARJE kväll, jag sätter mig i soffan vi surrar lite, kolla på något spännande på TV:n och 30 minuter senare så sover jag!!
Vilken rolig fru jag måste vara, det är inte så att jag slummrar till lite utan jag sover stenhårt!
E kollar på sina haj program som han slaviskt följer på Discovery och jag ligger och snarkar brevid honom!

Ett tag så drack jag shin san och tycket att det hjälpte lite, jag kanske måste åter uppta det beteendet igen så att jag kanske orkar vara vaken längre än till 21,30!
Eller är det någon annan som har ett bra tips på hur man kan känna sig pigg på kvällarna??

Hej hå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar