tisdag 1 februari 2011

EnergiKick!

Shit vilken energikick jag fick igår...det stavas CARDIOMOVES!

Är den roligaste träningen jag har gått på, till skillnad från boxningen där man får ut aggritioner så är cardiomoves glädje, energi och kroppskontroll!
Ledaren var grymt bra, peppade och spred glädje i hela lokalen!
Vi körde allt från Funk, afrodans och mambo till benböj och armhävningar!

Något som är riktigt synd är att det endast är 1 pass i veckan så man måste verkligen vara ute i god tid och boka!!
Hoppas på att det kommer att finnas fler pass av denna träning!!
Jag är fortfarande hemma med en sjuk Viktor, men idag är febern nästan bort, så imorgon hoppas jag att vi återgår till vardagen!

Det var lite roligt att se på läsarstatistiken igår när jag skrev ett "irro" inlägg, det vart topp läst med råge....undra vad det beror på??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar