söndag 13 februari 2011

Helg i Gävle!

Igår vart det upptakts träff/fest i Gävle!
Jag och E åkte ner tidigare på dagen så jag fick köpa nya jobbskor och träningsskor!
Gick till Intersport där det är så kunnig persona, dom vet vad dom pratar oml!!
När E hade samling så fortsatte min shopping tur på stan med Lena. det blev en hel del påsar, men bara med saker som var behövliga( intalar jag mig om)

Något som jag kan rekommendera är babyliss eary curl 499:- på Åhlens!
Vilken otrolig locktång och vilka fina lockar det blir av den!
Jag såg matchen som slutade med vinst för GIF jätte roligt, och det var riktigt roligt att se E på planen, man kan ju bara hoppas på att det blir fler "ordinarie" matcher!
Men nedkyld kropps temperatur åkte jag till Hotellet och tog en VARM dusch!

Elin & Daniel bodde oxå på Hotellet så vi tog en fördrink med dom, lika trevligt som alltid att umgås med dom!
Jag skulle beställa en Taxi till festen så frågar dom efter mitt namn och av ren vana så sa jag : SUNDIN....E kollade lite surt på mig och jag bytte till HEDVALL snabbt för att behålla familje friden, jag har inte vant mig att säga Hedvall än!

Festen var riktigt rolig, det var tips runda och en frågesport som var grymt bra gjord!!
Tyvärr så kom vi sist på frågesporten, men när vi svarade på frågorna så trodde vi att vinsten var vår!
37/55 fick vi, vinnarna fick 51/55, hmmmm är man så dålig på filmer, titlar, namn och årtal!

Efter boxträning är det nu soffläge och planering av kommande vecka

Hej hå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar