måndag 18 juni 2012

Entré klart

Ännu ett loppisfynd på Rosengatans café och loppis, denna stol betalade jag 100 kr för fin, målad och helt perfekt framför entrén.


Min lilla fågelskådare fick denna fina fågelhålk i helgen, så nu sitter den så fint i äppelträdet.

Själv så ska jag göra ett experiment, svärfar har så otroligt vackra 
orkidéer som blommar året om. 
Han har de ner sänkta i vatten och de står i ljus..så nu hoppas jag att dessa blad kommer att blomma inom en snar framtid, men med mina ogräsfingrara så kommer det säkert inte att fungera, men man kan ju alltid försöka. 

Imorgon är det lill tjorvens tur att säga hej då från dagis, då dom skall ha sommar fest och sjunga vackra sånger, det ska bli hur mysigt som helst och efter sommaren kommer jag inte att några dagisbarn längre då Viktor börjar i 6:års!
E är på träningsläger så här hemma går allt i ett, pratade med honom när han låg och vilade på hotell rummet medan jag hade 100 grejer pågång samtidigt, ibland önskar jag att JAG var fotbollsproffs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar