söndag 17 juni 2012

Sommar fest!

Nu har vi varit på kusinträff/ sommarfest på E´s sida. 
Det var Tant Grön, Tant brun, Tant Gredelin och Farbror blå som hade bjudit in 
alla till underbara stenbyn.


Lars som är E´s morfar kom också och träffade alla sina barn/barnbarn och barnbarnsbarn. 
Lite beundransvärt att han har 4 barn, 13 barnbarn och 8 barnbarnsbarn, de flesta av de var med och väldigt många hade sina respektive med sig, så vi var många!
Det var en helt underbar dag med lekar, mat,dryck och en massa skratt och minnen! 




På logen spelades det en pingistunering, det var väl ca 15 år sedan jag spelade pingis, men roligt var det, mindre roligt var det att jag fick spö av min svägerska som spelade i högklackat! 
Hon måste ha varit riktigt bra, för inte spelade jag dåligt...eller!?


Självklar uppträdde Albin som till Michael Jaksson, han fick stående ovationer och han trivdes som fisken i vattnet. Direkt efter showen sprang han ner och skrev 
autografer som han delade ut stolt som en tupp!

Idag när vi åkte hem stannade vi till i stenbyn för Tant Gredelin hade en present till Albin.
Han öppnade paketet och såg att det var en Michael Jaksson skiva, så HELA vägen från Leksand till Söderhamn har jag hört denna skiva, och jag tror att han kommer att sova med denna skiva under sin kudde inatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar