söndag 3 juni 2012


Då var kampen avgjord och E vann denna! 
Han har tjatat läge om att vi ska ha en tv i uterummet, men det har varit en frizoon för mig och tyckte att det inte var nödvändigt! 
Men efter att ha mätt,gjort uträkningar och övertalat mig att vi MÅSTE ha en tv där tills fotbolls EM börjar så tog han tag i saken och snacka om att det gick fort att få upp en TV på väggen. Vips så var han och drog antenn på vinden, nästa gång jag såg honom sprang han ute i regnet med en stege och i nästa andetag så ropade han å mig att jag skulle hjälpa honom att kolla höjde på TV:n. 

På minde än en timme var tv.n igång, och han hade en väldigt nöjd min i ansiktet, så nu sitter vi här i 16 grader värme(kyla) med varsin filt och tittar på TV och hör hur regnet smattrar mot plåttaket.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar