måndag 4 juni 2012

Idag var det städdag på jobbet, jag och Nettan gjorde simhallen strålande ren. 
Efter jobbet så skulle vi in på gymmet och hänga oss i TRX banden. 
Vi var riktigt trötta efter att ha skurat och fejjat bastu, rutchkanor och en massa golv, men tappra som vi var så körde vi det tyngsta passet vi kört på LÄNGE! 
Med skakande armar och ben skulle vi avsluta på pilatesbollen för att göra en ryggövning.
Min koncentration och ork avtog och det slutade med att jag började att ASGARVA och tappade fokus, så då var det bara att avsluta träningen för mig.


Detta är för mig den ultimata träningen, så himla roligt och givande..man ser och känner resultat väldigt fort eftersom det är en enorm stabilitets träning! 

Här finns en länk på lite övningar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar