fredag 8 juni 2012

Svett, stön och stånk, ska det vara värt all den smärta som man går igenom när man tränar....fyyyy igår var det många gånger jag ifrågasatte mig själv, men efter träningen så kommer jag alltid fram till samma svar, det finns inte något skönare än att ha tagit ut sig så mycket så att musklerna värker,svetten droppar och benen skakar, man känner sig väldigt nöjd över sig själv, för det är ju bara MIG jag ska vara nöjd över eftersom jag tränar för MIN skull och ingen annans!


E har börjat att träna igen och dom kör på hur hårt som helst, igår var han okontaktbar när han kom hem, men efter några timmars återhämtning blev han "normal" igen!
Han bakade 3 kladdkakor och tog med sig till grabbarna idag, eftersom han fyller år imorgon så måste man bjuda laget på tårta eller något annat gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar