fredag 27 juli 2012


Igår var vi ute med Camilla, Henkan och deras barn på Orn, vi kom dit vid
 11 och åkte hem vid 17, det var en helt otrolig dag.
Sol,värme och en god lunch men tyvärr blev det inget bad för mig ( endast 19 gr) men barnen badade och bara NJÖT!.


E´s gamla klubb Söderhamns FF har en "fan klubb" klubb som heter 5 klubben, det är 5 engagerade äldre män som gör väldigt mycket för klubben! 
Dem ordar en träff för A-laget varje år i en av herrarnas stuga, och i år så frågade de om E ville vara en "överraskning".
Vi åkte ut till Stålnäs där E fick berätta lite om sina erfarenheter och vägen till Allsvenskan.
Sedan grillade Benny  Emil med lite olika frågor.
Denna kväll var väl ordnat av 5 otroligt organiserade , eldsjälar som verkligen brinner för SFF, helt otroligt roligt tycker jag.


Idag har jag, mamma och pojkarna besökt Järvzoo, det var väldigt länge.sedan jag var där, men det är ju super mysigt att gå och titta på djuren.
Grabbarna var mest intresserad av ugglorna och örnarna själv så tyckte jag björnarna var väldigt intressanta.
Mamma och jag drog skrindan uppför berget och grabbarna sprang mestadels!
Man får blanda motion och nöje, väldigt härligt!


Imorgon är det match mot Malmö FF, självklart så kommer vi att åka ner för att heja på laget!
Grabbarna här hemma är super taggade och vi hoppas på en vinst!
Ingen vila ingen ro...




1 kommentar:

  1. Kul att träffa dig ute på orn :) Ses snart igen tycker jag

    SvaraRadera