fredag 13 juli 2012

Innan vi begav oss till Berget för att se Sean Banan var vi hos Nettan och JB och fikade.
Efter vi hade fikat och vi kände oss lagom stinna och sockerhöga så började det STÖRT regna och det började se mörkt ut för oss att gå och se bananen sjunga på berget.

Vi började istället spela Kinect, vilket vi ALDRIG hade spelat!
Shit vilket roligt TV-spel, man behöver inte ha några konsoller i handen och man styr gubben med hela kroppen, ett TV-spel samtidigt som man får en härlig träning!
Så igår lyckades jag i högklackar ta världsrekord i diskus och längdhopp, jag visste väl att det fanns en lite friidrottare i mig!
Så gissa vad som står högst upp på grabbarnas OCH min önskelista nu!!!


Det slutade att regna och vi gick till berget för att se den sjungande bananen
Säga vad man vill om Sean Banan, men i mina ögon så växte han igår, han är ju helt grym. 
Visst han har väl inte en röst som Molly Sandén men han bjuder på sig själv, har ett fint budskap och det syns att han älskar det han håller på med!! 
Han roade både vuxna och barn, och det är inte många artister som lyckas göra det!  





Här hemma är rustningen i full gång, jag och syster målade bröstpanelen och fönstren igår och E målade taket så nu är det bli vitt.. 
När vi sedan började riva lite bröstpanel så kom originaltapeten fram, kul att se hur det har sett ut!!  
Idag rivs golvet och E åker till Göteborg för match, så då kommer bygget att stå stilla några dagar, men gissa om jag ser fram emot när detta ska bli klart, det kommer att bli såååå himla bra!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar