tisdag 31 juli 2012

nu går det framåt!

ÄNTLIGEN!
Nu är alla skåp på plats, köksbordet och stolarna på sin plats.
Köket börjar ta form mer och mer och vi är jätte nöjda, E är jätte duktig som gör allt detta själv, fast självklart med stor hjälp av mig!
Jag har slängt HUR MYCKET som helst så om det är någon som behöver glas, porslin eller kastruller så är det bara att ropa till, annars åker det till tippen väldigt snart!
Det som är kvar nu är tapet, lister, kakel och bänkskivan som skall komma om 2 veckor...pust!
Jag målade om bokbänkskivan till vit och skrev Home Sweet Home på den, själv så tycker jag att det blev riktigt bra!

Idag beställde jag spisfläkt och diskmaskin så från och med torsdag så slipper jag svära varje gång jag måste diska i tvättstugan och förhoppningsvis kunna laga mat igen!
Nu känns det som det finns ett slut i all röra.

1 kommentar:

  1. Snyggt!!!! Jag kommer och tjuvkikar ngn dag! :) Babordsgrannen

    SvaraRadera