söndag 1 juli 2012

Kök

Idag har vi köpt tak färg, så snart kommer det att börja rivas här hemma! 
Köket har vi dubbelkollat med IKEA och allt finns hemma.
Jag håller på att kollat runt på en MASSA tapeter, kakel och matsalsmöbler....
jag har en bild i huvudet, men hittar inte riktigt det jag önskar.!! 
Jag visade E ett tapetförslag men han sa bara:
 Såna där tapeter kan du ju hitta i en Pensionärs stuga.
  
Eftersom vi kommer att ha kvar pärlsponten och ha en helvägg med vit råspont så tycker jag att det kan bli lite ombonat med denna tapet.. 
Operation övertalning startar igen!! 

Jag kollar runt på de flesta möbelforum och försöker hitta ett vitt runt bord som man ska kunna få plats med 6-8 personer runt! 
har hittat detta på inneboende.se , men det är inte riktigt som jag tänkt mig.
 Det är mycket inspirations surfande här hemma just nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar