fredag 20 juli 2012

det går framåt!

Gips, damm och slipdamm, det är mina nya vänner, dom är med överallt t.o.m i sängen, de är riktigt härligta! 
Men det går framåt här hemma, nya fönstret är på plats, spånskivor lagt på golvet, elektrikern har varit här och dragit all el, OSB skivorna och gipset är på plats på väggarna och på måndag kommer mattläggaren! 


Jag har skrivit en lite "note" på insidan av väggen, så vi lämnat ett avtryck i huset! 
Så när jag och E är 100 år så kanske det är någon som köper detta hus och rustar köket, så vet dom att vi rustade det 2012, ja jag vet att jag är knäpp, men jag skulle ha tyckt att det var spännande om jag hade hittat något i väggen när jag rustade.


Tapet och golv är valt, och jag fick som jag vela utan några större protester,
 det känns riktigt skönt!


Nya köksmöbler blir det också, ett runt bord som man lätt får plats 6 personer runt, och nya vita stolar som jag ska köpa grå fårfäll och lägga på sitsen, tror och hoppas att det kommer att bli jätte fint! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar