måndag 23 juli 2012

Raggar karaoke!

Med en klarblå himmel och glatt humör åkte vi ner till Gävle, vi glömde köksbygget och koncentrerade oss på en viktig match!. 
E hade samling två så då fick jag passa på att gå och titta lite på stan.


Denna match var magisk, helt underbar, man glömde bort att man satt på hårda träläktare som ger en ryggskott och trästickor i röven!
5-0 mot Göteborg, det är ju helt otroligt! 





Vi gick ut och skulle äta en bit mat efter matchen för att fira segern.
Kvällen fortsatte i det spontana tecknet, och som vanligt när vi går ut så blir det något tok, denna gång åkte vi en nercabbad raggarbil med en stört skön chaffis och sjöng Karaoke.

Jag vinkade till chaffisen och fråga om han kunde köra oss till Bilagan, 
Hoppa in sa han.
Så sa han : Ska ni till bilagan?
JA, svarade jag.
Då säger han: Jaja, vi får väl se, det finns öl därbak, 
så pekar han på en låda öl som han så fint hade stoppat in i cabben.
Så där åkte vi nercabbat med ljudet av hög raggarmusik i högtalarna runt i Gävle och det var HUR roligt som helst! 
När vi sedan kom till Bilagan ( en karaoke krog) så klunsade vi vem som skulle sjunga för kvällen.
Men min tur så valde de andra sten och jag sax...så jag fick så snällt leta upp en låt och ta en extra öl för att sedan gå upp och riva loss Leva livet med Gyllene Tider.  

Dagen efter så kollade vi på träningen för att sedan säga hejdå till Gävle och styrde kosan mot hemmet OCH köksbygget...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar