torsdag 3 januari 2013

2013

2013 nytt år nya möjligheter och nya utmaningar! 
2012 var ett år som började med att mitt knä var totalt sönder, men slutade med att jag sprang med isbroddar på självaste nyårsdagen!! 
Det är mycket som händer på ett år, glädje, sorg, förtvivlan och framför allt all förändring!
2013 hoppas jag kommer att förädra mitt liv och gör så att mina mål uppnås!


Vi firade in det nya året med Maria, Tg, Karin och barnen, det var en 3-rätters middag med pilgrimsmusslor, oxfilé och Choklad fondander, en brakmiddag helt enkelt!

På tolvslaget skickade vi upp rislampor och barnen var hel nöjd och såg med spänning alla fyrverkerier som smällde runt om kring oss, Albin blev så i extas så att han utbrast:
- Men detta måste ju vara Guds son Jesus som gör detta!!
Vet bara inte vart han får allt ifrån????


Men nu måste jag säga att det känns väldigt skönt att alla helger är över, vardagen är så välkommen hem till oss nu! 
Här har julen redan åkt ut och tulpanerna är inne!

E började sin träning igår och deras försäsongsträninng är jag inte avundsjuk på, men är man med i ett allsvenskt lag så krävs det väl mycket träning och lite vila =) 
Själv så jobbar jag på som vanligt och det känns hur bra som helst! 


Ha en bra vardag alla, det är den som gör att man längtar till helgerna! 
Men när helgen är över så är vardagen inte så fel trots allt!  




3 kommentarer:

  1. Hade ni ansökt om tillstånd att tända rislampor eller skickade ni upp dom ändå?

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Anonym: Det hade vi gjort sedan länge;)

    SvaraRadera