lördag 5 januari 2013

Mini Coach

Idag var det dax för ännu en tävling, och ännu en gång får man vara en stolt tränare se sina adepter göra kanon tider!! 
Jag och min mini coach Viktor åkte till Bollnäs. 
Han var taggad till tusen och hade en taktik klart för sig, det var att hans stora kärlek skulle vinna allt, men om hon inte gjorde det så gjorde det ju ingenting eftersom hon är så fin!
När vi väl kom in i simhallen så var han med och coachade och peppade tjejerna till stora framgång!

När vi åkte hem så började han analysera: 
Lite ledsamt säger mini coach : Mamma, jag kan inte gifta mig med Viktoria.
-Jag undrar varför inte?
- Hon är ju många år äldre än mig.
-Jag förklara att det är 4 år mellan dom och att man visst kan gifta sig med en som är äldre.
- Men mamma, hur gammal var pappa när ni gifte er? sa Viktor
- 27 sa jag.
- Och du då mamma? 
-28 sa jag,
- Men gud vad skönt mamma då kan jag ju gifta mig med henne! 
Men då ska hon heta Viktoria Hedvall.


Sedan har det varit storartade kärleksplaner här hemma..
Imorgn hade jag inte tänkt att åka upp på tävlingen, men efter påtryckningar av simmare och mini coach så skall vi spendera morgondagen i simhallen!!






 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar