onsdag 23 januari 2013

Mentalt..

Dagen har varit riktigt bra och jag ser verkligen fram emot denna resa, nu har jag varit nere på botten mentalt några dagar och nu är det dags att resa sig och se framåt!! 
Resan kommer att vara smärtsam och säkert väldigt krokig men jag ska se till att resultatet kommer att bli det absolut bästa, i detta accepterar jag inte bara bra..  
Jag hade ett läkarbesök på morgonen men jag blev inte något klokare, han kände på benet men konstaterade att jag hade alldelers för ont för att kunna genomföra en riktig undersökning!? 
Jag känner att jag vill bli uträdd NU och INTE vänta. 
Men jag fick svar på en fråga: och det var att jag INTE kunde göra något värre om jag började att träna benet lätt..(rörelseträna)
Imorgon skall jag på jobbet och " springa" i vattnet med wetbelt, nu är det operation 
PERFECT KNEE som gäller!!
När jag kom hem ringde en sjukgymnast och till henne skall jag nästa onsdag, och jag har även kontaktat fotbollslandslaget naprapat som skall kolla på mig förhoppningsvis redan nästa vecka!!
Denna boll är i rullning och jag lovar att jag kommer att vara pain in the Ass tills jag får RÄTT hjälp, nu får det vara nog med allt gissande och daltande!! 



I övrigt så har jag blivit vallad av Sanna idag, och vi besökte stans hetaste affär. 
Tro det eller ej men ERIKSHJÄLPEN är tydligen stället där det händer!! 
Vi var 20 min tidiga och det stod redan folk och köade utanför. 
När det sedan öppnade kl 12 så var det armbåstaktik som gällde, jag som trodde vi skulle in på en secondhand butik och inte en rockkonsert! 
Eftersom jag aldrig varit där någon gång så fick jag en riktigt rolig upplevelse, det var HUR MYCKET folk som helst, och dom säger att det ännu MER folk på Lördagarna...

 Dessa underbara koppar fyndade jag.



Och för att få in lite pastell i köket så hittade jag denna bricka.




Ha det gött!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar