lördag 12 januari 2013

Bulletfett å MR.Tank

I vanlig ordning så blev det Tacos och fredagsmys igår, det känns skönt att det "bara" är 50 Fredagar kvar på detta år som skall avnjutas av Tacos!

Efter tacos och lite efterrätt så satte vi oss i soffan proppmätta och kände oss lite halvfeta när vi kollade Gladiatorerna, som grabbarna bara älskar!

Efter ett tag så säger Albin: 
- Pappa, vet du att nästa år ska mamma vara med i Gladiatorerna.
(Jag och Nettan skämtade om det på jobbet tidigare i veckan och han hörde det)
-Jasså säger E?
- Japp och hon ska heta BULLET FETT..Fast mamma jag tycker att du måste träna upp dina tuttar för nu ser dom ut som två hängmattor!!

Jag kollade på E och han höll på att DÖ av skratt. 
Jag frågade Albin vem pappa skulle vara i Gladiatorerna och vad han skulle heta? 
Tyvärr så fick jag inte något bra namn, men Albin avslutar : 
- Pappa kan ju inte vara med i Gladiatoreran eftersom hans pung är stor som en tank, och får inte plats i de små kalsongerna som Gladitatorerna har på sig!

Så nu är vi Bulletfett och Mr.Tank! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar