måndag 14 januari 2013

hängröv

Jag är inte avundsjuk på grabbarn som måste träna i detta kalla väder, "plogbilen" plogade av planen när vi kom och det är bara att hoppas att dom fick träna inne idag på EM när tempen visade -13 grader! 




Tidigt i morse så åkte jag med E ner till Gävle för att Walle skulle kolla lite på min rygg, eftersom det känns som att jag har en låsning i ländryggen.
Walle konstaterade att musklerna kring bäckenbenet var väldigt spända, samt att jag måste träna nedre delen av magen och sätesmusklen för att få mer stabilitet!!...
eller som han lite fint sa: 
- Du måste träna sätesmusklen! 
i mina öron så lät det: 
- Du har hängarsel och du måste träna upp det!!!
Så ikväll drar jag iväg på lite core för att börja träna de rätta musklerna!


När jag kommer ner i omklädningsrummet så träffade jag några goa grabbar som jag blir lika glad av att träffa varje gång!!! 

Efter min behandling så gick jag och Sanna som två isbitar ner på stan för att shoppa lite kläder, tyvärr så hittade vi inte något!
Vi litade därför på att Owe´s skulle leverera lite härliga inrednings detaljer till oss, men även därifrån fick vi gå hem tomhänta!.. 
ha en bra dag !








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar