måndag 7 januari 2013

Glad kille

Helgen har varit toppen! 
Jag och mini coach åkte till Bollnäs även på Söndagen. 
Tjejerna gjorde kanon tider och man känner sig riktigt stolt som tränare!
Här har tjejerna vunnit 4x50 medley och dom kammade även hem guldet på 4x50 fritt!
Eftersom jag egentligen "bara" skulle se ett pass (som senare blev 3 pass )så åkte jag hem lite tidigare , men eftersom mini coach vägrade åka hem så fick han stanna kvar med "sina" tjejer och hejja fram dom i sista loppet. 


Detta kort fick jag av Danne och det ser ut som om det är någon som myser i mitten.
När mini coach kom hem så var han stolt som en tupp och munnen gick i ett om alla simmare, den större killen i familjen blev väldigt avis och hade gärna velat vara med.
Albin konstaterade att det fanns Guld, silver och BROMS, men att få en BROMS medalj var ju inte så bra!!




När grabbarna var upp på simhallen idag så var Elsa, Viktors "nya" kompis där. 
Viktor är stolt som en tupp och säger till Albin:
-  Du känner inte Elsa utan det gör bara jag.
När sedan Albin kommer och studsar av glädje över att Elsa har pratat med honom också så säger Viktor: 
- Men mamma, hon känner inte Albin för hon vet ju inte att han heter Carl i 2:a namn.
Så frågar jag honom om hon visste att han hette Lars, då viskar han till mig och säger.
- Nää, det vet hon inte men hon känner mig mer!!

Tänk hur det kommer att vara när dom är 18 och 20 år! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar