torsdag 18 april 2013

3 things I hate about you!

Vi har vi alla våra irritationsmoment över sin partner, nu när man är hemma så ser man samma mönster varje dag..


När E plockar bort maten så ser det ALLTID ut såhär, visst inte någon stor grej att irritera sig på, men just nu när man har dessa kryckor så snubblar man ju på stolarna... 



Rester i diskhon, man skulle ju kunna ta efterrätten där om man inte är kräsen..
just vi detta tillfället var det riktigt fint i hon.


Kastruller på tork i 2.3.4 dagar om inte jag plockar undan dom...
Dessa 3 saker är E´s svaga punkter, men idag så kan jag lova att han gjorde mig otroligt förvånad och överraskad. 


Vispa grädde å steka bacon SAMTIDIGT, så idag är han förlåten!
Idag kan jag snubbla på stolarna, plocka undan kastrullerna OCH rengöra hon, det tar ju faktiskt bara 1 min och göra det...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar