tisdag 23 april 2013

Min man trädgårdsarbetaren.

Alla arbetar vi olika, men när jag hittar min man med ett järnspett och barnens solglasögon i trädgården så kunde jag inte annat än att skratta.


Jag har aldrig varit något för dieter och bantning, utan jag tycker att man ska 
äta rätt och röra på sig. 
Men med all denna stillasittande tid så måste jag lägga om mina kostvanor, så igår morse rivstartade jag med Danska Hopital dieten, och snacka om att det är en prövning!! 

Idag när sockerbegäret var som mest så kommer Albin ut med en MARABOU choklad bit som han hade varit och tjuvat ut lördagsgodispåsen. 
Skallen skrek bara: TA DEN, snålvattnet rann i munnen och jag höll nästan på att attackera Albin, men så kom KARAKTÄREN på besök och intalade mig att mer än 2 dagar måste du ju klara!!  

Ikväll ska jag , Maria, Anna och Millan på O´learys så där kommer jag att sitta med min 250 gr köttbit och sallad med pressad citron över....that´s it!!!!

Snart 2 dagar klarade, "bara 11 kvar"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar