torsdag 18 april 2013

Sprut skit!

Här hemma går allt som planerat, jag har slutat med trallala tabletterna och huvudet börjar kännas bra nu, eller ja så bra som det kan kännas.
Har gått utan kryckor här hemma, men efter ett bakslag igår så väljer jag nu kryckorna igen, eftersom jag hade en vad större än Ricky Bruch. 


Jag tar ju de hemska sprutorna, men har bara 3 dagar kvar och det vill jag lova 
känns HUR bra som helst. 

Nu är det match dax och det är Mjällby- GIF och det känns konstigt (men skönt) att ha E här hemma med oss, eftersom han ont i knät. 
grabbarna tycker det är super coolt när kommentatorn pratar om pappa, när pappan sitter i soffan brevid dom! 

Imorgon blir det rehab träning och sedan lite pyssel i trädgården eftersom det härliga vårvädret har smält bort de mesta av snön. 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar