onsdag 24 april 2013

Lejonet kom fram!

Var ju ut och åt med fina tjejerna igår, min middag bestod i 250 gr entrecote och sallad med citron!
Servitrisen såg lite skeptisk ut när jag beställde men aldrig förr har det smakat så gott med ROMAN sallad, mmmmm!! 
Kände mig som ett lejon vid ett nyfångat byte när jag fick in biffen! 
Bara att kasta sig på den,försvara den och pratet fick vänta tills efter maten, fast det gjorde ju inte så mycket för jag hade ju lejoninnan Maria bredvid mig som åt de goda kycklingvingarna med hela ansiktet, så under middagen såg vi nog inte så trevliga ut!! 


Det blev mycket prat och skratt, det är så himla underbart att ha så goa vänner runt omkring sig, man behöver inte träffas på flera månader, men när man väl gör det så känns det som om det var igår, det är vänskap det !!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar