lördag 27 april 2013

knapra kudde!


Nu är stygnen eller klamrarna tagen, fy och blä vad det gjorde ont. 
Klammern i knävecket hade vuxit fast och jag profylaxandades och skrek om vart annat...tillslut så hotade dom med en bedövningsspruta och då var det bara till att tugga sjukhuskudde och låta dom dra ut klammern...jag kunde ju inte bli bedövad eftersom jag skulle träffa sjukgymnasten efteråt...
Jag träffade sjukgymnasten och han gav mig de nya övningarna, spänna lårmuskeln på 3 olika sätt, Bäckenlyft, böj-övning ( har bara 90 graders vinkel just nu i knät), benböj från högre än en stol och tyngd överflyttning från ben till ben.
Det är lätta övningar med som dessvärre känns jättemycket eftersom min lårmuskel inte existerar!

Om två veckor skall jag tillbaka till Sjukgymnasten och då ska vi in i gymmet och köra lite fler övningar, och det LÄNGTAR jag till!!! 
Den långa resan har nu börjat, och det är bara att skynda långsamt! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar