söndag 17 februari 2013

Drinkkväll

Igår var det drinkkväll med tjejerna.
Sanna hade ordnat med god mat och dryckes bordet. 
Vi blandade egna drinkar och bjöd de andra på den. 
Vi var 5 stycken och det blev 7 olika drinkar.

Jag gjorde en hallon och blåbärs drink som jag tyckte blev väldigt god.
1 cl Gin
4 cl Vanilj vodka
Hallon och blåbärsdryck
frysta hallon
is
Allt detta körde jag i mixen så det blev som en daiqiuiri..


Lina gjorde en passoadrink, jag har aldrig tyckt om Passoa men denna drink var SUPER god!
 Efter några drinkar så började vi spela ryktet går, och jag lovar att det blev väldigt många skratt...Här har Lina Picasso ritat en knubbsäl..det syns väldigt tydligt va??


 


Sanna gjorde en drink på Mango och Passionsfrukt, också väldigt god!!




Mickis drog till och gjorde en riktig Ljusnedrink, den var rivig och hon hade 
INTE sparat på "krutet" om man säger så!!


Annie gjorde en strawberry daiqiuiri och en milkshake drink! 


Man kan ju tro att jag skulle må dåligt idag, men när jag vaknade klockan 9 så öppnade jag ena ögat och trodde att jag drömde, världen snurrade inte, huvudet höll inte på att sprängas och munnen var inte torr som fnöske, jag var hur pigg som helst!!!..
Nästan så att man gick och väntade på att den hemska känslan skulle börja tränga sig på, men ICKE, jag var PIGG!!! 
 Margit ringde och frågade om jag kunde hjälpa till att servera i Brobergsstugan idag innan Broberg-Hammarby och självklart så hjälpte jag henne med det!
Det var riktigt roligt att hoppa i serverings förklädet igen efter sisådär 10 års uppehåll!! 

Nu har jag landat i soffan och ångesten över att 
E ska åka till Barcelona i natt börjar krypa sig på!!

Hej Hå!

  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar