lördag 23 februari 2013

MR

Ja, då har man varit nere i Uppsala på snabb visit, och vilken fantastisk bra klinik det var!
Jag kom en timme tidigare med tåget och gick och anmälde mig, vilket resulterade i att jag fick komma in en halvtimme tidigare på MR.

Allt gick på 20 minuter och jag försökte flirta så fint med den asiatiske manlige sköterskan som kallade mig Miaella för att få ut ett svar OM dom hade sett något, men med kinesisk brytning sa han bestämt: Din dotor linger dig och belättar..nog talat om det!!.
gissa om man längtar efter ett samtla nu!

Igår när jag kom hem hade jag fått min remiss till ortopeden, så på ons ska jag till honom, med den remissen låg även ett formulär ang. operation och en massa olika frågor, den sista frågan var: Om du får en "akut tid" kan du så komma med kort varsel till operation. Hmm är detta alltså redan bestämmt?.om så är fallet så blir jag imponerad! 

Nu är det inte många dagar kvar tills min stora kärlek kommer hem, här hemma räknar vi ner!
Viktor lånade min telefon och hade på alldeles egen hand skrivit detta! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar