tisdag 26 februari 2013

Michael Kors blev Oreo

Igår kom mannen i mitt liv hem, efter 8 dagar i Barcelona!
Och som TUR är har det inte varit någon katastrof här hemma som det ALLTID lyckas bli! 
Grabbarna väntade som det vore julafton och räkand ner minuterna!

Innan E åkte så sa jag att OM han skulle hitta något åt mig, så önskade jag mig en ny handväska!
När han sedan kommer hem och börjar packa upp så ser jag hur han tar fram en påsen, och jag hoppas på att NU kommer min nya Louis Vuitton, eller Michael Kors väska..Hoppas hoppas..
Han kastar upp en påse med Oreo på bänken, och packar upp två par Barca fotbollsstrumpor till grabbarna och sedan var påsen slut!? 
Så säger han: 
- Ja det var typ inte något som var öppet i söndags i Barcelona, och nån parfym är ju så svårt att köpa, och väskorna var svindyra, så jag köpte en kakpåsen och en chokladbit åt dig, för jag ville ju inte köpa något onödigt bara för att köpa! 



Så nu mina vänner kommer ni att få se mig på stan med min alldeles egna Louis Vuitton väska, nej förlåt min Oreo Cookis påse.
Men presenter är inte allt, jag är överlycklig att han är hemma!!

Min man Romantikern! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar