tisdag 12 februari 2013

Endorfin love!!




Åh vad glad jag är!!!
Jag genomförde ett helt TRX pass igår plus lite extra övningar!
Visst går det att träna fast man har riktigt ont, det är bara att anpassa övningarna!
Så nu jäklar kommer det att köras TRX av hela slanten!
Det enda som jag inte klarar av är benböj på ett ben, hamstring curls och hopp, men de andra övningarna kändes bra!!
Plus att jag hade en tjej med mig som jag visade lite övningar för, så på torsdag så kör vi igen, skulle tro att även hon har träningsvärk idag eftersom det var första gången i bandena för henne! 
Jag är så himla lyckig! 
Idag är träningsvärken bra skön vill jag lova!!



På fredag ska jag träffa läkaren igen och efter det så hoppas jag på att det går FORT tills jag kommer på magnetröntgen, hoppas på att den värsta smärtan kan försvinna snart!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar