måndag 18 februari 2013

Turdag

 Idag måste ha varit min turdag, jag ringde till Magnet röntgen i Uppsala och jag har fått tid där NU PÅ ONSDAG! 

Bara två dagar kvar tills jag får ett svar, det känns så himla bra och vilka trevliga människor det var jag pratade med, dom hade även beställt ner mina gamla plåtar från MR i Huddik !! 
Det ska bli så skönt att få ett slut på denna dåliga bok! 

När jag kom hem och mitt lyckorus ännu inte hade lagt sig så ser jag hur "någon" ställt en snöslunga på vår uppfart !! 
HELT underbart , nu kan även jag "skotta" snö och det brukar ju aldrig slå fel att det kommer extremt mycket snö nu när E är på träningsläger. 


Nu får det komma hur mycket snö som helst, men ni kan tacka mig för att det inte kommer att komma någon mer snö eftersom vi har en snöslunga nu!!

Lycklig och otroligt TACKSAM! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar