lördag 16 februari 2013

Lider med Bernhard!

Fy och bläää, jag tycker så synd om Bernhard... bakre korsbandet av och 6 månaders rehabträning! 
Tycker synd om hela familjen eftersom jag vet hur påverkad man blir när en skada händer, inte bara kroppsligt utan även psykiskt. 

Det var E och Bernhard som krockade på en träning, när E kom hem så var han otroligt nere och mådde dåligt, för att det oturligt nog blev en knä mot knä krock och Daniel hade fått riktigt ont och avbröt träningen. 
E och Bernhard umgås väldigt mycket och självklart så svider detta oerhört.
Men jag vet att Bernhard är av segt bonde virke och han ger inte upp i första taget!!!

                                                     

Själv så var jag ner till läkaren i Gävle i fredags, och han tror att det är menisk skada och korsbandet av. 
Läkaren remitterade mig till Magnetröntgen i Uppsala, så på måndag får jag min MR tid och enligt läkaren så skulle det gå väldigt fort, och det känns så himla bra!!
Av min husläkare har jag inte fått en remissbekräftelse till ortopeden än, så det är väl tur att man är om sig och kring sig så att det händer lite!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar