fredag 8 februari 2013

fint och roligt!

Jag beställde detta fina armband av ett UF företag här i stan. 
Det är 4 tjejer som gör dom och överskottet som som får in skänker dom till Barncancer fonden, 
Jag gick in på deras FB sida  och beställde. 
Så idag kom 3 tjejer upp på jobbet och levererade det till mig!!
Vilken service och jag bara älskar detta armband!!!!




Världen är bra LITEN!
Idag när jag kolla igenom bilderna från Sverige-Argentina matchen så är det FÖRSTA kortet jag får upp detta under.....dröm om min förvåning när jag ser Johan Allgulander naprapaten som kollade mitt knä lyckades vara med på det kortet plus att det ser ut som om han kollar rakt in i kameran, 
E visste inte hur han såg ut så detta var en lyckträff eftersom det bara var 50.000 personer på Friends Arena.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar