torsdag 1 mars 2012

gårdagens match!

Igår var det match, jag och pojkarna var på plats för att heja fram GIF, då E stod i mål! 
Matchen var väl inte den bästa, det märktes att det var ett trött GIF och en massa misstag gjordes på plan. 
Jag hade trevligt sällskap på läktaren genom Ida, Micke, Ewa och Mats, 
det gjorde matchen roligare! 
Viktor var som vanligt väldigt intresserad av matchen, medan Albin mest var intresserad av fikat i paus vilan, tyvärr var det en sån lång kö då endast EN kiosk var öppen, så vi avstod fikat. Albins värld samman, och han var såååå utsvulten så han höll på att dö, kan förstå honom eftersom det "bara" var 1.5 h sedan vi åt middag!  
Som tur var hade jag en rutinerad fotbollsmamma bakom mig och hon hade en godispåse med sig, som gjorde tillvaron lite lättare!  


Lite saker som sades på läktare igår.
-  jag tycker att nr 11 är snygg! 
/ Viktor 4 år.
Hjalmar Öhagen
- Nr 11? vem är det undrade jag, då ser jag hur Hjalmar med nr 11 på ryggen stod och skulle in på plan..


När sedan Dragan Kapcevic får ett gult kort trodde Viktor att speakern sa: 
Göran Kapcevic.
Dragan Kapcevic
Varje gång Dragan kom springandes sa viktor
- mamma där är Göran, 

Tyvärr förlorade GIF med 0-1, på lördag är det en ny match i Hedemora mot Brage. Hoppas på att grabbarna är piggare och att det blir ett positivt resultat..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar