onsdag 14 mars 2012

skype är ju bra!



Jag har skypat för första gången i mitt liv, det kändes lite hemligt när E skickade ett sms: 
Ska vi Skypa?
Som två 14 åringar satt vi där framför datorn , han såg mig men jag såg inte honom, eftersom hans Ipone är för gammal och han för snål för att köpa en ny! 
Det kändes lite konstigt, ungefär som när man hade ICQ när man var mindre och satt och chattade med någon på andra sidan! 
jaja men roligt var det!! 
Så nu får man känna sig lite modern med Skype =)
Jag jobbade kväll igår och mina juveler var hos mormor och morfar, så inatt var det bara jag och en hårboll till katt som sov i sängen, kallt tomt och väldigt ensamt var det! 


Vad gjorde man om inte dessa fanns? 
Förstår inte hur två människor kan ge så mycket energi tillbaka till en!




ha en bra dag, själv ska jag andas en massa klorluft då prinsarna 
och jag ska spendera dagen på badet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar