torsdag 8 mars 2012

stenkross VS Monchichi


Igår var min smarta väl pålästa man(om han får säga det själv) i farten med sina uträkningar och funderingar.


Jag hade ett tuggummipaket med mig i bilen och självklart så ville alla ha en varsin bit att tugga på.
Viktor smaskade jätte mycket och jag påpekade det till honom, vilket självklart resulterade i att det smaskades ÄNNU MER i baksätet.
Sen har jag Emil "stenkrossen" Hedvall som chafför, han smaskar inte utan smäller ihop käkarna så att man tror att han framtandsproteser ska lossna.
När jag säger det så får jag tillbaka: 
Ja, men Micaela så här är det ju, jag och Viktor låter när vi tuggar och det låter inte något från dig? det måste ju betyda att dina kinder isolera ljudet väldigt bra.?
I mina öron lät det : Micaela, jag och viktor har små kinder och dina monchichikinder gör så att det inte låter när du tuggar....
Fast.....en Monchichi är ju mycket sötare än en stenkross.
                 


2 kommentarer:

  1. Har en smaskare av rang här hemma jag med! Nu kan dom göra ljud ifrån sig ihop i en vecka, Mr och Ms Öhagen ;)

    SvaraRadera
  2. hahahhaha, ja nu kan dom leva sitt söta "dubbel liv"...blir jobbigt för Jakob om dom inte får ett trippelrum.
    Då är det MR.Ms.och Jr Öhagen ;)

    SvaraRadera