söndag 25 mars 2012

Ridån som alltid hålls upp!

Jag dansar inte för att hålla upp ridån! 
När mina träningsvänner presterar på scenen får jag se på från sidan, jag får inte visa upp mina kunskaper och all träning som jag lagt ner, jag lär inte bli sämre snarare tvärtom eftersom jag får höra att jag är bra och jag missar inte en träning.
Varför får inte JAG chansen att visa upp mig? är min tränare så rädd för att misslyckas eller är det så att hon inte tror på mig trots att hon säger det eller vågar hon inte ta bort en annan dansare från scenen för att ge mig en plats? 
Ja, frågorna är många men min tanke är att jag vill vara dansaren som ska stå längst fram på scen och visa alla vad jag kan, för jag VET att jag kan!! 
Livet är inte rättvist, men man kan alltid försöka göra det bättre!


                             

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar