måndag 12 mars 2012

Tackar!!


Idag var det en riktigt hektiskt dag på jobbet, sen var det bara till att hämta grabbarna på skola/dagis kl 17.00.
Middagen var förberedd för att schemat inte skulle spricka.
Klockan 18.00 började simträningen, tyvärr så simmade jag inte själv utan jag tränade dom tappra simmarna och med mig hade jag två mutade grabbar som tyckte det var måttligt roligt att vara på simhallen UTAN att bada.
Jag tycker det är riktigt roligt att träna andra, dels för att dela med mig av min kunskap men även att se hur människor utvecklas.

Efter passet kom en tjej till mig och sa: Du, jag måste bara säga att du är en riktigt grymt bra tränare.
All stress och stoj som jag haft innan passet spelade inte någon roll längre och vad glad jag blev när hon sa det!
Så efter träningen åkte jag till McDonalds med två blöta grabbar som var så stolta över att dom " bara tjatat en gång".

Så ikväll kommer jag somna med ett leende på läpparna och längta tills på lördag när jag får ta fram tränarrollen igen!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar