söndag 18 mars 2012

Rakhyvel från HELL

Det var inte bara E som kom hem utan även hans rakhyvel, eller vi har delad vårdnad av den (om jag får säga det)
Under veckan så har jag fått använt BIC´s gula, dom borde vara förbjudna! 
Dom har gjort så att jag har fått sår på benen, och eftersom jag inte vill bli lika uppmärksammad som den där stackars tjejen på Mello som inte rakade armhålorna var jag tvungen att genomlida den hemska rakningen med BIC där också, det resulterade i att jag gick som jag bar en TV, ja sådär som de flesta kroppsbyggare går! 
                                                    

Idag kommer min älskade syster hem från USA, där hon varit i 2 veckor och flugit helikopter över frihetsgudinnan, åkt Limo till NHL match, shoppat, varit på miami beach och bara haft det hur bra som helst, man kan ju tro att hon vunnit en "drömresa" men det är hennes svärmor som fyllt jämt och bjudit med henne!
E är på match i Stockholm mot BP, tyvärr är det inte han som vaktar målet så jag och mina juveler får spendera denna härliga lediga dag utan honom! 


Nä nu ska jag ta en dusch med Gilette!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar