tisdag 20 mars 2012

på djupt vatten!

Imorgon är ingen vanlig dag, utan det är dagen då jag ska ner i vattnet med tuber! 
Och förhoppningsvis så kommer det gå så bra så att jag ska börja att ta dyk cert.
Tänk vad härligt att åka till utlandet och ta en dagstur med dykbåten och uppleva havslivet där.!
När vi var i Thailand så var vi på en dagstur och snorklade, det var ju helt underbart, men att dyka med tuber och känna viktlösheten måste vara hur härligt som helst! 
Det kanske man ska önska sig i 30-års present...en dykresa! 
Jag ser verkligen fram emot detta och tror att jag kommer bli helt såld på det!! 


                                           




2 kommentarer:

  1. Du kommer bli såld!! :-) att ta dykcert är bland det bästa jag gjort och alla upplevelser iom det :-)
    Lycka till!
    /cissi

    SvaraRadera
  2. Va häftigt, shit va roligt.. Hoppas det kommer gå super bra för dig. Du måste berätta hur det va och gick sen :) Kram

    SvaraRadera