tisdag 13 mars 2012

LIKA SOM BÄR!

Vet inte om ni tycker som jag men lika som bär är David Lindgren och Alexander Gerndt!


              



Idag vart det en tidig morgon för oss, kl 08.20 var vi i Huddik för den vanliga ögonundersökningen av Albin.
När vi åkte till Huddik så lyssnade vi på radion i hopp om att det skulle komma en bra låt så vi skulle vakna till liv.
Men dröm om min förvåning, Mix Megapol = REKLAM Rix FM = REKLAM p4= Nyheterna och EKO.
Vad vi än lyssnade på så var det reklam eller ROBYN, och visst Robyn är bra men radio har ju tjatat sönder hennes låtar!
Så den 40 min långa resan kändes riktigt lång, men vi gjorde det bästa av det och gjorde vår egen tolkning av Sean Banans låt.
Efter vårt besök på ögonkliniken som endast tog 10 minuter åkte vi förbi Statoil och köpte en skiva, inte vilken som helst utan Melodifestivalen 2012.
                                                            
Jag kan lova att resan hem gick betydligt mycket snabbare och var betydligt mycket roligare när jag och Albin var rock stjärnor som nyss avslutat den hektiska mello hysterin.
Efter att ha lyssnat igenom skivan så kom jag på mig att vi hoppade över vinnaren då våra favoriter var: Sean Banan, Ulrik Munter, David Lindgren, Mimi OH, Dead by April och självklart Danny!

Hej hå!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar