söndag 29 april 2012

barn är ärliga!

Viktor kom in springandes genom dörren med andan i halsen och frågade mig: 
-Mamma, är Hugosson bättre än pappa? 
Då jag frågar varför han undrade? 
Viktor svarar: -Max säger att Hugosson är bättre än min pappa, men inte är Hugo bättre ? 
Till Viktors förskräckelse så svarade jag att Hugo står ju i mål och pappa sitter på bänken och det måste ju betyda att Hugo är bättre.
Viktor går då ut till Max och berättar att tränaren tycker att Hugosson är bättre och det är därför han står, men att Viktor tycker att Pappa är bäst!
Gulliga unge!


 När jag ändå är inne på att sitta på bänken så har en tjej skrivit lite bra ang. E´s repotage i offside, det kan man läsa HÄR

1 kommentar:

  1. Kul att du uppskattade min text. Offside är bra på att hitta bra historier lite vid sidan om vad alla andra skriver om. Och vilken fantastisk bra kommentar av din son. Klok kille!

    SvaraRadera