fredag 27 april 2012

Band från Hell!!!

Men herre min skapelse vad jag är slut, fyyy denna träning med band gör ju att man knappt kan gå och att träningsvärken kommer på en gång!

Lite lätt sterssad mötte jag upp Nettan på gymmet och hon kopplade upp banden på ställningen, folk kollade lite undrande och nyfiket på oss.
Vi bestämde att vi skulle köra igenom hela kroppen lite lätt, eftersom det var första gången för mig. Vi började med knäböj,  Nettan började det såg hur lätt ut som helst och inte kunde jag vara sämre än henne utan körde 8*3 serie, och det skulle jag få sota för!! 
På min sista serie så såg det nog ut som om jag hade fastnat i ett cyckelhjul mellan benen, helt seriöst är jag så här otränad? krampen var väldigt nära!! 



                                              

Sen fortsatte vi med baksida ben, då låg Nettan och krampade och jag fick hjälpa henne. Efter 40 minuter så hade jag inte någon ork kvar och avslutade passet, för att sedan jobba.

Så nu ska vi träna med banden från Hell ett tag så kanske man slipper ligga i vassen hela sommaren!  

                                                

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar