söndag 15 april 2012

Helgen i bilder!

Denna helg har varit riktigt hektisk men otroligt roligt, så här kommer lite bilder.

Albin har sovit borta för första gången hos sin kompis Simon. Jag trodde vi skulle få hämta honom men det gick hur bra som helst! 
Min "lilla" son har blivit stor,och det är jobbigt att släppa första taget kan jag säga. 


Lotta kom och förgyllde vår helg redan på fredagen och efter en lång bilresa från Skövde så var det ingen vila och ingen ro när, hon kom hit utan åkte till badhuset med pojkarna och badade i 4 timmar! Vi har haft en mysig helg med mycket prat mys och godis. Tyvärr så åker hon hem imorgon måndag. :( 
Önskar så att det hade varit färre mil mellan Skövde och Söderhamn!

På Lördagen åkte jag, Emil, Viktor och Lotta in på Oleary´s och tittade på final Hockey då sarah och Alex hade bokat bord, det som var mest intressant för Viktor var inte hockeyn utan popcorna och coca-colan. 
Brynäs vann och när målet kom som lyfte taket på Oleary´s och
 Viktor blev så rädd att ögonen såg ut som tefat och tårarna var väldigt nära!


Efter matchen åkte vi hem för att förbereda middagen då Micke och Ida kom upp från Gävle.
Med en Öppen potatisgratäng och grillat kött i magen satt vi och pratade och hade en riktigt trevlig kväll!


                                     

Som en riktigt överraskning ringde min mor och berättade att pappa och hon hade beställt en resa till Mallorca och Alcudia den 11 maj och hade även bjudit med pojkarna, dom kommer bo på ett hotell med Bamseklubb, barnpool och en massa aktiviteter! så nu är det två killar här hemma som längtar och räknar ner tills dom ska får flyga flygplan till SPANIEN!!   

Denna helg kan jag bara summera som UNDERBAR!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar