måndag 16 april 2012

Matchdag

Lunchen intagen och E går här hemma och stress trampar och gör allt som han INTE brukar göra, just nu ramar han in Star Wars planscher,nerver utanpå är ett faktum.
Det är Elfsborg som kommer på besök till Gefle ikväll, och jag hoppas på ett bra resultat för grabbarna.!
Bara hoppas att dom har långbyxor på sig för här hemma är det kallt och snöar.
Vi kommer inte åka ner på matchen utan kolla på TV:n, det blir alldeles för sent att komma hem 22.00 för grabbarna.
 
Eftersom jag inte orkar med E´s humörsvängar på matchdag så åkte jag och Lotta på en loppisrunda och ännu en gång kom jag hem med fin fina saker från Rosengatans lilla butik och café, men dom lägger jag upp lite senare!

2 kommentarer:

  1. Hej hej! Jag läste att du drabbats av benmärgsödem. När fick du det och har du fortf besvär? Jag har haft besvär i tre vekcor nu och blir inte bättre... Har skitont i knät (benmärgsödemet är i övre delen av underbenet) och smärtan sprider sig längs med hela benet, så smärtan finns på lårets insida och vaden och foten också. Känner du igen detta? Michelle

    SvaraRadera
  2. Hej Michelle, ja det känner jag igen, jag har mitt ödem i knät och smärtan sitter självklart i knät men sprider sig på utsidan vaden( smalbenet) och ner. Jag fick min skada den 23/ 12 och fick ödemet konstaterat 2 månader senare. Tyvärr så har jag inte blivit något bättre..Hur uppkom ditt ödem?? MVH Micaela

    SvaraRadera