onsdag 25 april 2012

skogsväsen!

Igår satt jag och Margit i uterummet för första gången i år, och  det lär bli fler gånger för gud så mysigt det var, massor med tända ljus och något gott i glasen!
Någon tyckte att Margit var lik fjant i trolltyd i tomteskogen,
och visst kan jag hålla med om det!!!
Var är fjant
- Här mamma.....






När det var +3 gr ute så hade vi +18 inne, så jag kan säga att mattan har verkligen gjort så att värmen stannar kvar i rummet.När vi sitter där så ser vi en liten igelkott komma in på gården, sanbbt så kastade vi ut kattmat och den söta kotten började att äta. Viktor och E satt nästan en timme och tittade på igelkotten, medan Albin satt och hejade på Barca framför tv:n.
Dagen innan kom det 5 rådjur och ställde sig utanför våran häck, så detta har blivit en riktig naturruta! 





2 kommentarer:

  1. Ja vilken underbar kväll som det skall bli många flera utav. Ja du denna någon stavas SON .... hm men jag är allt bra lik fjant jag :-)

    SvaraRadera
  2. Det är härligt med grannar och vänskap, bara hoppar i skorna och går 10 steg, myser ner i soffan och bara är. Det är livskvalitet det.

    SvaraRadera