lördag 28 april 2012

discoträning till långvården?

Igår när svartafaran körde upp på uppfarten efter jobbet hörde jag hur det dunkade musik inne i huset och alla ljus var tända, när jag kommer in så ser jag hur grabbarna dansar och har disco i köket, Emil, Albin och Viktor var alldeles svettiga och shejkade för fullt.
                       


Kvällen avslutades i mysrummet, men en massa levande ljus och vi satt bara och pratade och hämtade en massa energi, och gissa vad som hände jo jag somnade med Albin på golvet, inte helt oväntat kanske? 
Men mysigt var det!



Idag har jag varit på instruktörs utbildning för vattenträning, och det var riktigt givande.
 Men med en träningsvärk som inte är utav denna värld efter bandträningen igår så kan jag bara vänta mig värre imorgon eftersom vi körde 4 timmar intensiv vatten aerobic och spinning! 
Men vad gör det eftersom vi ska köra 1,5 timme till imorgon, så snart kommer jag att få köras till långvården för vård eftersom jag inte kommer att kunna gå , gå på toa, äta eller ta hand om mig själv eftersom alla mina muskler fått en chock! 
Eller E kanske ska söka vårdbidrag för mig? 
Ha det gött!


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar