fredag 27 april 2012

knaster och knak.

Om ni ser mig idag så är jag lite längre och lite plattare....Jag var ner till Kiroprakotr Akuten i  Gävle för att knäcka till min kropp! 
Efter många lovord från kollegorna på jobbet så fick jag mod att åka ner..
Jag och Camilla åkte ner på morgonen och jag kan säga att jag var riktigt nervös, jag tycker inte om att lägga mig ner och veta att det kommer att knaka och knastar I kroppen.
Camilla fick börja och jag fick vara med i rummet, det smällde och knakade i henne och min nervositet blev värre..
Åhhh vad läskigt tänk om han vrider av mig nacken, eftersom killen som gjorde detta var 2 meter lång och STOR, och garanterat väldigt stark.
Han började att se på mina höfter, och dom satt ju inte lika, sen så kände han på min rygg, och där fanns det en massa låsningar.
Så jag fick lägga mig ner på bänken, och han började att "låsa" upp mig. 
                                           
Så kom han ner till mitt knä, och det gjorde självklart ont, men sen när han började med min fötter så var det som att det släppte en sträng från knät och ner i foten, shit han har dragit av något tänkte jag, men det var en massa låsningar som släppte, och så var det MYCKET lättare att böja "fulknät"

Lycklig som en lärka så slappnade jag av och lät honom böja och bända hur han ville, och det kändes men så skönt det var efter. 
Jag jobbade kväll igår, och gissa om jag var lycklig att jag LYCKADES att böja mitt knä, lovely! 
Idag känns det som om en vägvält har kört över mig och kroppen är alldeles trött.
Men ingen vila och ingen ro, nu ska Nettan och jag träna med några band på gymmet, lovar att jag kommer att känna mig som en uppochner hängd gris och det ska vara JÄTTE jobbigt...
                                                           

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar